פארק בבלי
בפארק בבלי, פאזה יצרה חוויית רכישת נדל"ן ראשונה מסוגה במודל של "פארק פופ-אפ" חווייתי עבור רוכשים פוטנציאליים. הפרויקט תוכנן מתוך מטרה לייצר ערך רגשי בחוויית רכישת נדל"ן, תוך החלפת משרדי המכירות הקלאסיים ביצירת סביבה המדמה את תחושת המגורים בפועל. במהלך 30 ימי הקמה אינטנסיביים, נבנו שלושה מבני זכוכית גדולים ששולבו בהם יצירות אמנות ותרבות שאוצרו בקפידה ליצירת חוויה רב-חושית ומעוררת השראה. הפגישות עם הלקוחות שנערכו בפארק הוכיחו שהקונספט החווייתי מצליח לא רק להגביר מכירות, אלא גם לשמר ערך מיתוגי גבוה למותג הנדל"ן.